Mónica Caballero píše z vězení

31stJul. × ’20

https://kaosenlared.net/wp-content/uploads/2020/07/25-ju-formalizacionsolarcaballero1-1180x400.80.jpgMónica Caballero a Francisco Solar jsou opět uvězněni. Následuje zpráva, kterou z vězení zaslala Mónica.

Compañerxs, přátelé a rodino,

Znovu vám píšu z cely. Jsem držena ve vězení San Miguel. Po čtrnáct dní budu izolována kvůli protokolům implementovaným k zabránění šíření COVID-19. Poté budu zařazena do permanentního modulu.

Už je to skoro deset let, co jsem poprvé vstoupila do vězení jako obžalovaná. Od té doby byl můj život vždy tak či onak spojen s vězením. Zatímco se systém kontroly může měnit, základní struktura ne. Pokračuje v hledání trestu a pokání.

Téměř před deseti lety, když jsem vešla do vězení, byla jsem jasně přesvědčena, že pro konfrontaci nadvlády jsou zásadní antiautoritářské myšleneky a praktiky. Za celou tu dobu nebyl jediný den, kdy bych si myslela opak. Chodím do vězení s hlavou vztyčenou. Hrdě jdu po cestě, na kterou jsem se vydala.

Solidarita se všemi antikapitalistickými boji.

Newen Peñis, politickými vězni Mapuche.

Podvratní zajatci a vězni vzpoury.

Do ulic!

Mónica Andrea Caballero Sepúlveda.
Anarchistická vězeňkyně

Červenec 2020, Vězení San Miguel.

This entry was posted in General, Represe and tagged , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.